loading...
فقط خدا
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط SABA در تاریخ 1393/03/10 و 8:28 دقیقه ارسال شده است

این وبت توی این وبن لینک شد خخخ شکلکشکلکشکلک

این نظر توسط ثنا در تاریخ 1393/02/30 و 20:18 دقیقه ارسال شده است

خیلی قشنگهشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : وب تو هم قشنگه گلم.

این نظر توسط SABA در تاریخ 1393/02/27 و 15:16 دقیقه ارسال شده است

معصومه به خدا وبت خیلی قشنگه .. ولی زو زود آپــــ کن .... راستی ایتالیایی هارو چیکا کردی؟؟؟؟ خخخ گرفتی منظورووو؟؟؟؟
پاسخ : ممنون.عزیزم (د)زودت جا افتاده! من اپ هستم.حد اقل روزی 3 بارو هستم.دیوونه شدم با خودتو کشور مورد علاقت!!!!!!!!!!!!این چه زبانیه دارن.

این نظر توسط SABA در تاریخ 1393/02/24 و 17:43 دقیقه ارسال شده است

قشنگ شدهههههههههههههههههههه
تو چطور اهنگا یادت نیس اخه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟شکلکشکلک
پاسخ : نمـــــــــــــــــــــــــــــی دونم

این نظر توسط فاطیما در تاریخ 1393/02/24 و 15:38 دقیقه ارسال شده است

آدرسشو بده برم شناسایی کنم.....شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک

ااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااه........

هی میخوام کامنت بفرستم میگه تا 5 دقیقه دیگه.......

بلاگفا خودمون بهتره.......بچه خوبیه....تو کارامون دخالت نمیکنه......شکلک
پاسخ : ون یه وبلاگ دارم.blogfa.com
هست هر وقت خواستی اون جا نظر بده هر روز هر 3 تا چک می کنم

این نظر توسط فاطیما در تاریخ 1393/02/20 و 11:12 دقیقه ارسال شده است

چرا لینک نمیشی....؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : نمی دونم!!!!!!!!!!!!!!!!

این نظر توسط فاطیما در تاریخ 1393/02/20 و 10:17 دقیقه ارسال شده است

معصومه جووووووون لییییییینکییییییییییی........شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 16
  • کل نظرات : 25
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 20
  • بازدید امروز : 11
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 13
  • بازدید ماه : 12
  • بازدید سال : 26
  • بازدید کلی : 757
  • کدهای اختصاصی

    دریافت کد تغییر شکل موس

    .................کدموس

    ...............ریزش قلب از موس

    .............کد ساعت .........قران .....ماه ............پس زمینه ................کداهنگ

    آوازک

    ...........بالا بر